Tekenbevoegde en/of financieel contactpersoon wijzigen

Hoe wijzig ik de tekenbevoegde en/of financieel contactpersoon van mijn organisatie?

Wijzigen Tekenbevoegde

Via dit formulier kun je de wijziging van een tekenbevoegde doorgeven. Je kunt dit per post of e-mail aan ons terugzenden. Binnen 2 werkdagen passen wij de tekenbevoegde aan.

Wijzigen Financieel contactpersoon

Voor elk persoon die de rol financieel contactpersoon toegewezen krijgt moeten wij handmatig gegevens toevoegen.

Facturen worden bij ons alléén nog per mail gestuurd.

Om een persoon financieel bevoegd te maken zodat deze voortaan alle facturen van de instelling/organisatie ontvangt (maar ook kopie facturen kan downloaden) kun je een verzoek per mail (info@apsitdiensten.nl) doen. Vermeld hierbij ook een voor- en achternaam omdat het een fysiek persoon moet zijn. Ook wanneer je een algemeen factuur-emailadres gebruikt hebben wij altijd een fysieke naam nodig.

Wil je dat een factuur rechtstreeks naar een administratiekantoor gaat kan de tekenbevoegde persoon van de instelling dit verzoek (ook weer per mail) doen. Een administratiekantoor hoeft niet een fysiek persoon te zijn. Wanneer er een bepaalde vermelding of SN-nummer nodig is voor het administratiekantoor geef dit dan ook door bij dit verzoek.