wie zijn wij

Contractmanager (32 - 40 uur)

Draag jij graag bij aan het toegankelijker maken van ICT binnen het basis- en speciaal onderwijs? Dan is de functie van Contractmanager wellicht interessant voor jou!

APS IT-diensten is een begrip in het basis- en speciaal onderwijs. Met onze specialistische kennis ondersteunen wij bijna 100% van de scholen op het gebied van ICT en leveren wij een belangrijke bijdrage aan het digitaliseren van het onderwijs in Nederland. APS IT-diensten is een platte en informele organisatie en vormt een compact team met betrokken collega’s die aanpakken en in samenwerking waarde realiseren voor scholen.

APS groeit en ter uitbreiding van het team Product- en Contractmanagement zijn wij op zoek naar een: Contractmanager.

De digitalisering in het onderwijs zal de komende jaren een verdere vlucht nemen. Vooral het uitbreiden van het portfolio en het professionaliseren van de inhoud van nieuwe en bestaande contracten staat voor ons hoog op de agenda. Het team Product- en Contractmanagement levert hier een belangrijke toegevoegde waarde.

Wat ga je doen?

Als Contractmanager maak je onderdeel uit van het team Product- en Contractmanagement. Samen met je collega’s in het team bepaal je welke producten/leveranciers moeten worden gecontracteerd. Jouw focus ligt vooral op het voeren van onderhandelingsgesprekken met leveranciers van ICT-(cloud)diensten om te komen tot de beste voorwaarden voor de scholen. Jouw drive is ICT voor het onderwijs betaalbaar maken.
Vanuit je inhoudelijke contractkennis word je ook betrokken bij webinars en adviseer en ondersteun je de servicedesk bij complexe vragen van scholen over contracten.

Wat vragen we van je?

Om voor deze uitdagende functie in aanmerking te komen beschik je tenminste over:

  • Een afgeronde hbo opleiding;
  • Kennis van contract- en leveranciersmanagement;
  • Juridisch en cijfermatig inzicht;
  • Uitstekende onderhandelingsvaardigheden.

Daarnaast ben je een kritische vragensteller en onderscheid jij je door pragmatisme, realisme en oog voor detail. Je hebt je zaken goed op orde en werkt accuraat en zorgvuldig. Vanuit je strategische inzicht zet je tact en diplomatie op een integere manier in om zaken voor elkaar te krijgen. Collega’s kunnen op je rekenen en vanuit je open, betrokken en energieke persoonlijkheid draag je bij aan een motiverende en stimulerende werkomgeving. Hoewel je uitstekend zelfstandig kunt werken is samenwerken voor jou essentieel om tot optimaal resultaat te komen.

Wij bieden:

  • Een zelfstandige baan in een informele, groeiende, moderne en mensgerichte organisatie met maatschappelijke relevantie;
  • Uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden met focus op persoonlijke groei en kwaliteiten;
  • ATV-regeling waarbij je bij een fulltime dienstverband 12 extra vrije dagen opbouwt;
  • Salaris tussen € 3.000,- en € 4.300,- afhankelijk van je kwaliteiten;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een interessante pensioenregeling, opleidingsmogelijkheden, 8% vakantietoeslag, 25 vakantiedagen en laptop.

Interesse?

Wij besteden de sollicitatieprocedure uit aan een recruitment specialist: Annejet Middendorp van Middendorp recruitment & advies. Je kunt je sollicitatie mailen naar sollicitatie@apsitdiensten.nl. Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Annejet op 06-29072705.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.