wie zijn wij

Klantcontact medewerker onderwijs (32 - 40 uur)

Draag jij graag bij aan het toegankelijker maken van ICT binnen het basis- en speciaal onderwijs? Wil je onze klanten hierbij helpen en heb jij een luisterend oor? Dan is onze Servicedesk een inspirerende nieuwe werkplek voor jou!

Wie zijn wij?

APS IT-diensten is een begrip in het basis- en speciaal onderwijs. Met onze uitgebreide kennis ondersteunen wij de scholen al meer dan 25 jaar op het gebied van ICT en leveren wij een belangrijke bijdrage aan het digitaliseren van het onderwijs in Nederland. Zo zijn wij in de coronatijd nauw betrokken geweest bij het lesgeven op afstand. We hebben geholpen bij de implementatie en het trainen van leraren bij het gebruik van onder andere Teams. Onze betrokkenheid bij het onderwijs is groot en alle medewerkers zetten zich met heel veel plezier in om daaraan bij te dragen. We zijn een platte en informele organisatie en vormen een gezellig team met betrokken collega’s. Iedereen is altijd bereid om elkaar te helpen. En kom gerust naar kantoor in je spijkerbroek en op je sneakers!

Wat ga je doen?

Je beantwoordt telefoontjes en e-mails van scholen en je zorgt voor een goede afhandeling hiervan. Waarover krijg je vragen? De vragen zijn uiteenlopend en gaan veelal over (het gebruik van) licenties, facturen, trainingen en bijeenkomsten, de website en contractafspraken. En je doet meer! Scholen worden afhankelijker van ICT en werken steeds meer in de cloud. Ook hier ga je bij adviseren. Elke dag is weer anders, dat maakt deze baan zo veelzijdig. Na een dag werken heb je een voldaan gevoel, want je hebt een hoop scholen ondersteund en veel geleerd! 

Dit breng je met je mee

Je hebt een passie voor onderwijs. In een organisatie met maatschappelijke relevantie kom jij echt tot je recht. Met jouw communicatieve en sociale vaardigheden en een klantgerichte en dienstverlenende instelling kun je klanten goed helpen. Je hebt een proactieve werkhouding en denkt graag mee over het verder verbeteren van onze dienstverlening. Hoewel je zelfstandig kunt werken, is samenwerken in het team minstens zo belangrijk voor jou.

Om voor deze functie in aanmerking te komen, beschik je minimaal over:

  • MBO-niveau 4 werk- en denkniveau;
  • 3 jaar ervaring in het adviseren en ondersteunen van klanten.

Dit krijg je ervoor terug

  • Een inspirerende, maatschappelijk relevante en informele werkomgeving;
  • Uitstekende mogelijkheden om je persoonlijk en vakinhoudelijk te ontwikkelen;
  • Mogelijkheid om een aantal dagen in de week thuis te werken;
  • Bruto startsalaris tussen € 2.700 - € 3.100 (afhankelijk van kwaliteiten en ervaring) op basis van een 40-urige werkweek;
  • 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van 40-urige werkweek);
  • ATV-regeling met opbouw van 12 extra vrije dagen per jaar (op basis van 40-urige werkweek);
  • Een bijdrage in pensioen;
  • Reiskostenvergoeding;

Solliciteren

Wij besteden de sollicitatieprocedure uit aan een recruitment specialist: Annejet Middendorp van Middendorp recruitment & advies. Je kunt je sollicitatie mailen naar sollicitatie@apsitdiensten.nl.
Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Annejet op 06-29072705.

Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze website.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.