wie zijn wij

Werken bij APS IT-diensten

In juni 2020, toen ik voor de eerste keer het kantoor in Utrecht binnenstapte, kon ik nog geen concrete voorstelling maken van mijn werk bij APS IT-diensten. Door de complexe situatie rondom corona was de moderne, lichte ruimte maar voor de helft gevuld met mijn nieuwe collega’s.

Ondanks dat ik niet direct iedereen kon ontmoeten voelde ik me direct thuis in deze nieuwe omgeving. Ik werd warm ontvangen en de aanwezige collega’s stelden geïnteresseerd vragen én boden mij een mooie bos bloemen aan.

De prettige en informele werkomgeving op kantoor (en via Teams) heeft ervoor gezorgd dat ik in de maanden die volgden mijn weg heb gevonden als Content Specialist voor APS IT-diensten. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en het ontwikkelen van mijn persoonlijke ambities. Zo heb ik kunnen bijdragen aan de ontwikkeling en de realisatie van onze nieuwe website, heb ik de doelgroep leren kennen, de social media overgenomen en zo zijn er nog veel meer uitdagende werkzaamheden die onder mijn verantwoordelijkheid vallen.

Nu, ruim negen maanden later, werk ik als Marketing en Communicatie Specialist. Een rol die ik steeds beter leer kennen en een kans die ik met beide handen heb aangepakt.

Kom jij ons team versterken?

Ben je ook nieuwsgierig naar de mogelijkheden bij APS IT-diensten? Bekijk dan onze vacatures óf stuur een open sollicitatie naar info@apsitdiensten.nl.

Vragen of meer informatie?

Onze Servicedesk staat voor je klaar. We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur.

030 2856 870 info@apsitdiensten.nl