Home

Veelgestelde vragen themacampagne

In 2022 willen we nóg beter inspelen op de behoeftes, uitdagingen en wensen van scholen en besturen. Daarom zijn we dit jaar gestart met themacampagnes voor onze ICT-thema’s in het (speciaal) basisonderwijs en de producten uit ons portfolio. Deze thema's zijn onder andere gebaseerd op de resultaten van het marktonderzoek vorig jaar.

Wat houdt een themacampagne precies in?

Tijdens een themacampagne informeren we je over een bepaald thema. Denk aan een actuele uitdaging of behoefte die speelt in het (speciaal) basisonderwijs. We geven tips over hoe je het thema het beste toepast in jouw onderwijsorganisatie. Blijf hiervoor op de hoogte via onze nieuwsbrief, website en social media.

Themacampagne 20 september t/m 31 oktober 2022: Werkprocessen automatiseren

Themavoordeel: product bestellen met een aantrekkelijk voordeel

Bestel je tijdens de themacampagne een product uit ons portfolio dat aansluit bij het thema? Dan ontvang je op geselecteerde licenties een aantrekkelijk themavoordeel. Denk aan korting, gratis ondersteuning of andere leuke extra’s.

banner automatiseren

Veelgestelde vragen

Via onze webwinkel zie je welke producten en licenties je met een speciaal themavoordeel kunt bestellen. Je plaatst deze licenties net als gewoonlijk in het winkelmandje en sluit de overeenkomst af.
Dat is afhankelijk van welk thema er centraal staat in de desbetreffende campagne. Voor het thema Werkprocessen automatiseren geldt het themavoordeel (gratis ondersteuning) tot en met 19 december 2022.
Wanneer je het product bestelt, sluit je de overeenkomst direct af. De bestelling wordt verwerkt en daarna kun je het product in gebruik nemen. Nadat je de bestelling hebt geplaatst, neemt een van onze consultants (Maurits Knoppert of Jan Ligtenberg) contact met je op voor het inplannen van een afspraak. Bestel je DocuFlow? Dan neemt een medewerker van Documizers contact met je op voor een adviesgesprek.
Ja, dit is mogelijk na afloop van de themacampagne. Neem hiervoor contact op met onze Servicedesk.

Hulp nodig? Of wijzigingen doorgeven?

Handige linkjes

Bekijk je licenties, lees de handleidingen of ga naar de wijzigingsformulieren.

Heb je vragen?

Onze Servicedesk staat elke werkdag van 8.30 tot 17.00 uur voor je klaar en is bereikbaar via 030 - 285 68 70 of info@apsitdiensten.nl