Mijn account
Vind hier antwoorden op vragen over je account, bijvoorbeeld over je wachtwoord.
Veelgestelde vragen
Weet je je inlognaam niet meer? Neem dan contact op met de Servicedesk via 030-28 56 870. Houd je BRIN-nummer bij de hand, dan kunnen we je sneller helpen.
Om misbruik te voorkomen is het niet mogelijk om zelf contactpersonen te verwijderen. Je kunt hiervoor per e-mail contact opnemen met onze Servicedesk.
Ja, dat kan. Maar er kunnen zich omstandigheden voordoen waarin wij verplicht zijn om persoonsgegevens te bewaren om bijvoorbeeld aan onze wettelijke (fiscale) verplichtingen te voldoen. Ons complete privacy statement bekijk je hier.
In 'Je APS IT-diensten account beheren' kun je bij 'Gebruikersbeheer' aangeven wie welke rol vervult binnen de instelling. Sommige rollen kunnen aan meerdere personen gekoppeld worden en andere slechts aan één persoon. De rollen hebben de bevoegdheden:
Besteller
- licenties en downloads bestellen (homepage > tabblad Licenties);
- Let op de bestelling zal altijd goedgekeurd moeten worden door de Tekenbevoegde;
- kan eigen bestellingen inzien in 'Bestellingen' (Zelf regelen);
- inzien 'Downloads en Licentiecodes'.
Beheerder
- licenties en downloads bestellen (homepage > tabblad Licenties);
- Let op de bestelling zal altijd goedgekeurd moeten worden door de Tekenbevoegde;
- inzien 'Alle bestellingen' (Zelf regelen);
- inzien 'Facturen' (Zelf regelen);
- inzien opgegeven aantallen in 'Aantallenopgave' (Zelf regelen);
- inzien 'Downloads en Licentiecodes';
- contactpersonen beheren en rollen toekennen bij het Gebruikersbeheer (Mijn instelling).
Tekenbevoegde
Deze rol is uniek en kan maar aan één persoon toegekend worden. Het wijzigen van de Tekenbevoegde kan alleen via dit formulier.
- licenties en downloads bestellen (homepage > tabblad Licenties);
- bestellingen van Bestellers en Beheerders goedkeuren in ‘Te accorderen bestellingen’ (Zelf regelen);
- inzien 'Alle bestellingen' (Zelf regelen);
- inzien 'Facturen' (Zelf regelen);
- inzien opgegeven aantallen in 'Aantallenopgave' (Zelf regelen);
- inzien 'Downloads en Licentiecodes';
- contactpersonen beheren en rollen toekennen bij het Gebruikersbeheer (Mijn instelling).
Financieel Contactpersoon
Deze rol is uniek en kan maar aan één persoon toegekend worden. Het wijzigen van de Financieel Contactpersoon kan via een email aan info@apsitdiensten.nl.
- inzien 'Alle bestellingen' (Zelf regelen);
- inzien 'Facturen' (Zelf regelen).
Inkoper
- deze rol heeft geen bevoegdheden, maar is van belang voor contact met onze schooladviseurs.
Wanneer er wijzigingen plaatsvinden binnen je instelling, zoals een opsplitsing of fusie, vragen we je om een wijzigingsformulier in te vullen. Je vult ook een formulier in wanneer je tekenbevoegde contactpersoon is gewijzigd of wanneer je een bestuursverklaring wilt aanvragen.
Hieronder vind je de formulieren voor:
Let op: nieuwe bestuursverklaringen zullen wij pas na 1 januari 2023 verwerken, omdat scholen momenteel al afzonderlijk bezig zijn met de Microsoft aantallenregistratie.
Wijziging factuur e-mailadres
Wijzigt de financiële contactpersoon of het factuur e-mailadres? Hiervoor hoef je geen formulier in te vullen. Geef deze wijziging bij ons door via de mail.