Licentie

Adobe Acrobat Services: PDF Services API

Met Adobe PDF Services API koppel je je documenten aan Power Automate stromen.

  • Maak een PDF van Microsoft Office documenten
  • Beveilig de inhoud en converteer naar andere indelingen
  • Stel documentstromen samen

De Adobe PDF Services API brengt Adobe Document Services naar al je aangesloten Microsoft-applicaties via Power Automate-flows. Het is een verzameling van meerdere services waarmee je specifieke uitdagingen kunt oplossen en documentworkflows in meerdere stappen kunt aansturen met SDK's (software development kits) voor Node.js, Java en .Net. Hiermee krijg je toegang tot basis-PDF-services, zoals het maken, beveiligen, comprimeren, converteren, combineren en splitsen van PDF's, en ook andere meer geavanceerde services, zoals documentgeneratie en PDF-extract. Lees meer.

Je realiseert hiermee kostenbesparing en verhoogt de productiviteit door in de cloud gebaseerde documentworkflows te implementeren zonder code. Met toegang tot meer dan twintig PDF API-handelingen kun je aangepaste documentworkflows samenstellen die zijn gekoppeld aan het ecosysteem van applicaties en services in Microsoft Power Platform. Power Automate-flows creëren een omgeving waarin alle ondersteunde services met elkaar kunnen worden verbonden.

De gebruiksscenario's voor de Adobe PDF Services API zijn:

  • Overeenkomsten en contracten
  • Contentpublicaties (rapporten, whitepapers)
  • Onboarding van leerlingen/medewerkers
  • Financiële rapportage en facturen
  • Gegevensanalyse en -herstel
Bestel je deze licentie één keer? Dan ontvang je 1.000 transacties. Bij twee licenties ontvang je 2.000 transacties.


Software via de Admin console

Nadat de overeenkomst is afgesloten, ontvang je via ons een uitnodiging voor de aanvraag van de Admin Console (indien je daarover nog niet beschikt). Dit is de beheerdersconsole. Nadat je de aanvraag hebt gedaan, dienen wij deze in bij Adobe. De console biedt de volgende voordelen:
  • Beheer gebruikers en krijg inzicht in wie wat gebruikt;
  • Geef gebruikers een Enterprise ID op basis van eigen (school)domein;
  • Krijg automatisch toegang tot Adobe Express;
  • Voeg eenvoudig gebruikers toe (handmatig, via Excel .CSV file, gebruikers synchronisatie, API) en koppel producten aan hen;
  • Verwijder gebruikers wanneer ze bijvoorbeeld niet meer werkzaam zijn bij je onderwijsinstelling;
  • De laatste versies van de software worden automatisch geüpdatet.

Inclusief Adobe Express

Bestel je de licentie voor Adobe Acrobat Services? Dan krijg je ook gratis toegang tot Adobe Express! Je hoeft Adobe Express dan niet als 'los' product in onze webwinkel te bestellen.
 

Meer informatie

Ben je benieuwd naar de precieze mogelijkheden van de Adobe Acrobat Services of wil je meer informatie over de licentie? Neem dan vooral contact met ons op via 030 - 2856870 of info@apsitdiensten.nl.

 

Veelgestelde vragen

De minimale bestelling is altijd 1.000 transacties. Bestel je deze licentie één keer? Dan ontvang je 1.000 transacties. Bij twee licenties ontvang je 2.000 transacties.

Niet gebruikte transacties worden doorgeschoven naar het volgende licentiejaar, binnen de totale duur van de licentieovereenkomst (tot 1 juli 2027). Aan het einde van de overeenkomst vervallen alle niet gebruikte transacties.

In het kort

  • Aanbieder
    Adobe